Önskelista 2009

I år blir det inga julklappar, pengarna behövs till annat och familjen finns på andra sidan landet. Men en önskelista kan en kvinna väl få ha ändå? Och nästa år, då tycker jag att vi kör julklappar igen! Vilka är med mig?






Tröja från glitzy.se




Klocka från Triwa




Lampa designad av Jonas Bohlin (som är alldeles för dyr så jag ska försöka mig på att göra en själv!)






Skor från modekungen.se


väska från miu miu







och mest av allt önskar jag en resa till NEW YORK!


Kommentarer
Postat av: Kalle

Lampan tror jag finns som kopia på Bolgret om jag minns rätt. Finns nog fler kopior säkert. Skorna va grymma!



Vi köper inga julklappar.. men antar ni kommer göra det!? Tror du det finns tågmöjligheter i jul eller vill nu va själva? Jag menar efter. Jag är ledig ons-söndag. Mamma o pappa är lediga lör-sön.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0