Honungmåne

Den 30 mars åker jag och min prins tillbaka till staden som aldrig sover. Honeymoon! Som jag har längtat! I huvudet virvlar planer på allt som jag vill göra. Favoriter i repris och nya spännande upptäckter. Ååååh, så roligt det ska bli!




Den här gången ska vi bo på Hotel East Houston som ligger precis mitt emellan Soho, Greenwich Village och East village. Det var dessa områden som vi tyckte allra bäst om när vi var där i fjol så vi ville helst bo där omrking. Och så hittade vi detta till ett jättebra pris och dessutom inklusive frukost!







Måsten som jag har kommit på hittills är:

Promenad och picknick i Central Park






Spana i de dansande anställda i butiken Abercrombie & Fitch. Shoppa massor på Urban Outfitters, Uniqlo och kanske även på Forever 21 den här gången? Och så självklart inköp av Philosophyparfym, id-läppglans (lovar att köpa åt dig också Becca!) och Essies nagellack på Sephora.




Lunchmacka på Olives bänk, vårrullar på Talent, cookies på Max Brenner och frozen yougurt på Pinkberry.






Kanske en promenad över Brooklyn Bridge?




Musikal på Broadway?



Men mest av allt längtar jag efter att bara få strosa omkring och insupa New York atomsfären!


Någon som har några andra tips på måsten i The Big Apple? Jag vill ha massor!


Kommentarer
Postat av: Kalle

hotellrummet såg ju ganska najs ut :D

Postat av: Alexandra, KAKHUSET

Åh! Fab.

Jag bor i Sydney, det är också lovely ♥

2010-01-22 @ 17:21:04
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: Therese

Du har en award att hämta hos mig =)

2010-01-28 @ 00:09:12
URL: http://tessilagos.blogspot.com
Postat av: Lennart A

Du är fantastisk på att formulera Dig!

Ett tips från svärfar; Försök att komma till Harlem och en gudstjänst. Det är ett otroligt drag på dem.

2010-02-02 @ 21:27:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0