Hittade ännu en lista på en blogg. Och jag är ju uttråkad så.

Visste du...

att jag vill -
 sova. 

att min senaste kyss -
fick jag idag. eller ja, puss kanske.

att jag lyssnar mest på -
Melissa Horns vackra stämma. Och tankarna som maler i mitt huvud.

att jag pratar -
oftast alldeles för mycket.


att min första riktiga kyss -
fick jag av en kille som gjorde vispen, eller vad det nu kan tänkas kallas, med tungan. Det var mindre trevligt.

att jag avskyr när folk snackar -
om att de är så himla tjocka och att de verkligen måste banta, när de egentligen redan är smala.

att kärlek är -
 det finaste av allt.
 

att jag alltid kommer att -
älska Carl.

att sist jag grät var -
idag, när jag pratade med mamma i telefon.

att min mobiltelefon är -
silvrig och svart.

att när jag vaknar på morgonen -
jag somnade aldrig.

att innan jag går och lägger mig -
borstar jag tänderna och smörjer läpparna med lypsyl.

att idag har jag -
fått ett väldigt fint sms.

att jag just nu tänker på -
att jag borde försöka sova.

att i kväll ska jag -
kvällen har redan varit. jag har tvättat och packat lite.

att i morgon kommer jag -
antagligen sova första natten i den nya lägenheten.

att jag hoppas -
att jag snart kommer vara pigg och glad igen!

att det roligaste jag läste idag var
- tror inte jag har läst något roligt idag. Men häromdagen det här.


att jag verkligen vill -
åka till NEW YORK och till en solig strand vid ett turkost hav.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0