The list of 2009

Världens bästa syssling Sabina hade fyllt i den här listan på sin blogg. Nu gör jag destamma, kanske ni andra bloggare också?


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Jag gifte mig med världens finaste man!


Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag minns inte att jag hade några. Har jag förträngt dem?


Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Ja, mina bästa vänner i hela världen fick en liten Stella! 

 


Dog någon som stod dig nära?
- Nej.



Vilka länder besökte du?
- Usa, Mexico, Spanien och lilla Danmark.



Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010?
 - Tid och energi att vara mer kreativ, för det får mig att må bra!


Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
 - Självklart den 6 juni, den dagen kommer jag aldrig att glömma. Och den 15 augusti då finaste Stella kom till världen och sedan den 16 augusti när jag fick träffa henne första gången.


Vad var din största framgång 2009?
– Jag åkte till New York och Mexico utan att oroa mig för något en enda gång och det var så härligt!


Största misstaget?
- Att vara ärlig och kämpa för mycket för andra istället för mig själv, tyvärr.


Har du varit sjuk eller skadat dig?
  - Sjukskriven för ångest och depression tre-fyra veckor totalt, mått dåligt betydligt längre. Ska verkligen försöka var en gladare, piggare och lugnare (inombords) Sofie 2010!


Bästa köpet?
– Vår nya lägenhet! Äntligen börjar det se ut som ett hem. ÄNTLIGEN!


Vad spenderade du mest pengar på?
– Den nya lägenheten och dess renovering. HUA!


Gjorde någonting dig riktigt glad?
-  De som gör mig glad är mina nära och kära och att veta att de alltid finns där när man behöver dem. Annars gjorde Usa-Mexico resan mig väldigt glad.


Sårade någon dig?
- Ja. Inte bara en person tyvärr. Men många gjorde mig väldigt glad och lycklig.


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
- Låtarna från bröllopet som Jenny och Josef sjöng.


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
– Ledsnare än förra året, men gladare än många andra år.


Vad önskar du att du gjort mer?
– Njutit! Jag har det så oförskämt bra egentligen


Vad önskar du att du gjort mindre? –
Oroat mig för vad alla andra tycker om mig själv och tänkt mindre självdesktruktiva tankar.


Hur tillbringade du julen?
– Carl och jag var några timmar hos familjen Herlin-Olsson. Jag längtade efter min kära familj hemma i Kalmar.


Blev du kär i år?
– Jag har varit kär sedan flera år tillbaka nu, och jag tänker alltid att det är galet att jag kan älska Carl så mycket som jag gör. Men sen ändå älskar jag honom ännu mer nästa dag, trots att jag inte trodde det var möjligt. Han är den allra vackraste människan jag vet!


Favoritprogram på TV?
– Gossip girl


Bästa boken du läste i år?
- Oj, läste massor av chiclitt på semestern som jag inte minns namnen på och de flesta var bra!


Största musikaliska upptäckten?
-  Återupptäckten av Michael Jackson. Ett musikaliskt geni.


Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
- Ingen aning!


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
– Mer semester? :)


Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
– Tights, i alla dess färger och slag. Nätta kängor och gladiatorsandaler. Oversizade toppar, jeanshorts och så randigt såklart!


Vad längtar du mest efter med 2010?
- Att få resa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0