Det blir inte alltid som man tänkt sig.

Nu visade det ju sig att tapeten vi hade valt kostade 4000 kr mer än det pris vi fått. Stackars mannen i tapetbutiken, han hade ångest när han meddelade det kan jag lova. Även om vi blev erbjudna halva priset på grund av missödet så kändes det som det var lite väl mycket pengar på en vägg. Så, det blev till att tänka om. SVÅRT! Men vi tänkte kanske såhär. Vad tror ni?



Det är alltså tapeten, bakgrunden, som är annorlunda på denna bilden mot bilden i det tidgare inlägget.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Också en fräck tapet tycker jag!

2009-12-17 @ 23:40:29
Postat av: aleksandra

Jag med:( Men det känns bäst just nu. Saknar er på cubus, kommer in och kramas någon dag!

2009-12-22 @ 23:37:12
URL: http://poweroflove.blogg.se/
Postat av: stefan

Jag diggar de där stolarna högst upp till vänster som fan! ;)

2009-12-23 @ 16:19:51
URL: http://stefanlarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0