vitt, vitt och vad mer?

Tapeten till det nya köket har ni ju redan sett. Den fina med änglarna! Om inte annat så får ni scrolla ner lite. I veckan har vi även beställt ett bord. Egentligen hade vi redan bestämt oss för ett annat bord, men vi insåg att det tyvärr inte skulle få plats. Så, det blev till att tänka om. Och då Carl föll handlöst för detta bord (Loop från Hay), så lät jag honom få det (i utbyte mot att jag fick klämma världens största finne som han hade på ryggen - splash!)





Sen blev jag lite kär i en taklampa som även Carl gillade så det blir nog två sådana över matbordet. Öland heter de och kommer från Markslöjd.



               


Sen var det ju det här med stolar. Inte så lätt, men jag tror min favorit är Skirö från EM. Måste bara kolla så att de stämmer i färg med bordet. Det uppdraget ska utföras nästa vecka!


     



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh så fint det kommer att bli!! :)

2009-12-05 @ 23:14:22
URL: http://rebeccasfood.blogg.se/
Postat av: Kalle

du är knäpp, det bor en liten barbro i dig, klämunge!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0