Fast det bästa köpet var min favoritcookie på Café Kringlan

Idag blev det en runda på stan. Tanken var inköp av bootsen i det förra inlägget, men jag kan helt enkelt inte bestämma mig. Så jag struntar i dem. Hittade ett par andra lite nättare på Yoko Yap som ska köpas nästa vecka, eftersom de var slut i min storlek för tillfället. Istället blev det ett par stövlar för 250(!) kronor i en liten affär jag inte vet vad den heter, två nitarmband och att par peacemärkeörhängen på Mandel, ett par rosettörhängen på Accesorize (hade helt glömt bort att de har öppnat i Nordstan) och en klocka från Casio (tack Carl!). Allt för under tusenlappen totalt!



 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Du måste visa mig var stövelaffären ligger!! De var ju toksnygga!



Kram

2009-09-25 @ 17:14:13
Postat av: Sassy

Vilka snygga stövlar!

2009-10-19 @ 19:29:17
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0