Målar du tånaglarna mitt i vintertid frågade han. Det är väl ändå inte vinter än svarade jag och fortsatte måla.

Idag när jag kom till jobbet berättades det för mig med ett väldigt engagemang att höstens färger hade kommit in på Depends minilack. På mitt jobb är detta en stor happening och alla färger måste självklart kollas igenom och bedömas. 3 av de nya färgerna fick följa med mig hem och nu bor det tillsammans med de gamla favoriterna i mitt badrumsskåp (man kanske borde säga att det är Carls skåp också, men med tanke på att jag har belamrat 6 av 8 hyllor så känns det som mitt. Observera då att en av de två resterande hyllorna är fylld med toarullar). Vill ni se resten av färgerna så gör ni det här. Köper dem gör ni självklart hos mig 1 flaska för 25 kr och 2 flaskor för 39 kr.

 


nr: 168, 174 och 167


min favorit, nr 168, var den som fick invigas idag.




Kommentarer
Postat av: Kalle

Varför ingen bild på Carls toarullar då?



Klart man kan tänka på ben! Benget! ;)



Snajsigt det blev syster du! Du är duktig du!

Postat av: Rebecca

Åh! Måste komma in till Cubus och köpa några höstfärger! ÄLSKAR nagellack. :)



Kram

2009-09-14 @ 22:56:17
Postat av: Susanne

Carl visade mej just din nya blogg och jag blev jätteglad att du börjat skriva igen. Alltid kul att läsa det du skriver. Var i stan idag och kollade efter höstnyheter. Jag längtade efter att su skulle varit med och hjälpt mej att hitta något bra. Det blev ingenting tyvärr.

2009-09-15 @ 21:44:50
Postat av: Aleksandra

Åh, tack fina sofie! Vad roligt att du startat igång igen, sjukt snygg design, har du foxat själv?

Tack för inbjudan -till din hjärna:)

2009-09-16 @ 16:14:18
URL: http://poweroflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0